7 januari 2014

Het jaarlijkse Koffiedik Kijken is een evenement waarin Nederlandse media-, marketing- en communicatieprofessionals hun voorspelling geven op het komende jaar. Het Gouden Koffiekopje wordt uitgereikt aan de beste voorspeller van 2013.

Koffiedik Kijken vindt op 9 januari plaats in de Zuiveringshal op de Westergasfabriek in Amsterdam. Het event, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen, is dit jaar breder en sterker dan ooit: de IAA en de Adfo Groep hebben de krachten gebundeld met de Media Werk Groep (MWG), het Interactive Advertising Bureau (IAB) en de VEA, de vereniging van communicatiebureaus.

Deze samenwerking heeft geresulteerd in een groter en divers publiek, en vijf spraakmakende sprekers. Onveranderd is de traditionele uitreiking van het Gouden Koffiekopje: wie was in de vorige editie van Koffiedik Kijken de beste voorspeller van 2013? Simon Neefjes, Joris van Heukelom, Peter Vandermeersch, Salem Samhoud of Jack de Vries?

Welke ontwikkelingen zien strateeg Boris Nihom, vrijdenker Michiel Buitelaar, inspirator Michiel Drijber, creatief Jan Bennink en zakenvrouw Heleen van Oord voor het komende jaar ? Dat antwoord kun je op donderdag 9 januari zelf horen van deze spraakmakende sprekers tijdens hét Nieuwjaarsevent voor de communicatiebranche: Koffiedik Kijken 2014.

Ga voor meer informatie naar: www.koffiedikkijken.nl